Záručný a pozáručný servis
Ako uplatniť reklamáciu:
Vážený zákazník, ak ste koncovým užívateľom produktov Laufen a potrebujete uplatniť reklamáciu, kontaktujte predajcu, u ktorého ste produkt kúpili.
• Pripravte si doklad o nákupe výrobku, poprípade záručný list.
• Predajca s vami spíše reklamačný protokol a reklamáciu posunie na riešenie svojmu dodávateľovi.
• Následne bude vaša reklamácia zadaná na riešenie servisnému technikovi.
V prípade, že nie ste si istý, či sa jedná o reklamáciu a potrebujete poradiť či identifikovať chybu, môžete sa poradiť prostredníctvom e-mailu zarucni.servis@cz.laufen.com.
Ideálne priložte fotografiu poškodeného výrobku, prípadne detailu poškodenia.
Pozáručný servis - inštalatéri s certifikátom
https://instalateri.jika.sk/